Bugünün Anlamı

Bugünün anlamı derin benim için,bir uçurum kadar,kurşun yarası kadar derin.Aslında bugün değil,bundan tam bir yıl önce bugünün sabahı;o sabah hayatımda hatırladığım en hızlı kalktığım sabah,bir de en hızlı dibe battığım...

Alın size en yegane dönüm noktası,baştan sona değişimin,yeri ve göğü aynı anda hissedişin akıl almaz paranoyası gibiydi o gün.Hiç bitmeyecek sanmıştım o gün;gün bitti,ama hiç bitmedi,bitmeyecek...
Sen gibi dostum,ben gibi ve tüm kainat,hepimizi içine çeken bu fırtına sonra adeta diş macunu gibi tükürürken mesela;bizim tek düşündüğümüz ise başkaları,bizden başka herkes...

Yaşamıma şahit olanlar biraz olsun bencil olmamı savunuyordu,ama ben onlara kulak asmadım;
Başkaları için yaşayıp ölmek bile birşey kaybetmek değildi,çünkü gururunu yerlerde çiğnemek dahi gururun verebileceğinden çok daha fazlası yapıyordu insanı...

Benim yaptığım en büyük hata neydi biliyor musunuz dostlarım;yalnız hayat insana teklif edebilirdi,oysa ben hayata ve hayat saydığım o insana masum ama iç yakıcı bir teklifte bulunmuştum...

Çok düşündüm aslında,acaba ne bekliyordum ki,cidden bunun olacağına inanıyor muydum diye.Ve evet inanıyordum da,deliler gibi,körelmiş ve masum bir umut ile kendimi kaptırmışcasına sadece buna inanıyordum...

Şimdi bir gün gelecek deseler,ona bile inanacağım...

Müslüm Gürses - Vazgeçtim | izlesene.com

0 Yorum:

Yorum Gönder