2. Kitaba Başladık

İkinci kitap için kolları sıvadık dostlarım,o yüzden fazla yeni yayın ile karşınızda olamayabilirim,darılmayınız...

Ben sevdasız yapamıyorum arkadaş,o yüzden bu kitapta da yine aşk,yalnızlık ve hüzün var.Bu sefer karışık yazmak istedim aslında;içerinde hem şiirlerim var,hem birkaç anı var,hem düşüncelerim var,hem de birkaç küçük hikaye ve anlatım var.
Yok yok yani,bunlar ve çok daha fazlası...

Eskiyi yâd etmek için yazıyorum bu kitabı,yine onun için ve aşk için kaleme alıyorum.Bu kitabın içinde benim son 1 senem olacak,okuyanlar bir sene öncesinden şimdiye kadarki beni anımsayacak,yeri gelecek yaşayacak.
Aslında biraz kaba olacak belki ama bütün duygularımı bu kitaba kustum,o yüzden bayağı bir gerçekçi olması ümidindeyim☺

Çalışmaların ne kadar zaman alacağı hakkında bir fikrim yok fakat sanırım en az 4 ay gibi bir yazım-tasarım süreci bizleri bekliyor.Hadi ben çalışmaya koyuluyorum,bana şans dileyiniz...

0 Yorum:

Yorum Gönder