Günaydın...

Günaydınlar olsun sana,usul bir sabah rüzgarı gibi gönlümden esip geçtiğin her sabah sana etmeyi dilediğim o günaydın dileklerimi nihayetinde bugün etmek istedim...

Sadece bilmeni istediğim birkaç şeyi söylemeden geçemeyeceğim yine,beni bilirsin;

Hatırlıyor musun o günü,hani bana sormuştun seni hep,sen olmasan dahi sevip sevmeyeceğimi;hatta sonra da inanmamış bir tebessüm ile yüzüme gülümsemiş ve iç kırıcı ama yalan olmadığın bir kelime ederek''Hayır''demeyi seçmiştin bana.

Şimdi soruyorum sana güzel kız,peki ya kim haklı çıktı?Tamam yani kabul ediyorum 1 ay kısa bir süre sayılabilir fakat ben hala seni seviyorum ve seveceğim...


Hafif kalacağını bile bile"Özledim!"demek,benim için büyük cesaret.Diyemiyorum o yüzden,tıpkı seni hala sevdiğimi onca alakasız mevzu açıp bir türlü söyleyemediğim gibi.Sonra ikimiz de sanki habersiz gibi sıradan bir"İyi geceler!"diyerek sonlandırıyoruz mesajımızı,ama gel gör ki ben tüm gece uykusuz kalıyorum...
Uyuyamadan yine seninle uyanıyor olmam ise benim için tam bir facia...

Hıçkıra hıçkıra ağlayarak adını anmak ve"Özledim!"diyerek haykırmak istiyorum bir gün.Bir gün tek başıma kalsam da uzun uzun ağlayıp yad etsem istiyorum seni...


Lakin ne mümkün bu,ne mümkün ki olmuyor;sonra ben de medcezir oluyorum böyle böyle,bir inkar edip bir kabullenince,bir hayalini kurup bir de unutmaya çalışınca kırılıyor direncim.Sonra gecenin bir saati,benim bile kendimi duymadığım bir saat;bir bakıyorum çökmüşüm,yanaklarımdan dudaklarıma akan gözyaşlarımın yanı sıra içime fısıldayan o ses de söylüyor bana seni ne kadar sevdiğimi...


Seni gördüğüm o son günden beri her gece rüyalarımda,her gün düşlerimde yer edinmiş kişi yalnız sendin;benim kalbim ne bir başkasını alabilecek kadar cömert,ne de seni içinden atabilecek kadar küstah olmayı beceremez çünkü...

Dün,dün yine seni yad ettim aslında bütün benliğimle,aklıma tam da o bir yıl önceki teklifim gelmişti sana olan.Böyle söyleyerek seni incitmek istemem tabi,ama cidden;yine bir şansım olsa,ben yine teklif ederdim sana...


Bak aslında tüm bunları yazmaya hiç niyetim yoktu bile,sadece kalbim bunun için o kadar kıvranmıştı ki dur diyemedim bile.Aslında sana bunu yazmamın sadece tek bir sebebi vardı...

Şu son gün olanlar için özür dilemek istedim;çünkü seni üzmemek için,sadece senin üzülmemen için çok ileri gittim ve yine seni üzdüm...

Sadece bil istiyorum,ben senin üzülmeni,en ufak incinmeni dahi asla istememiştim ve istemem.Yine söylüyorum işte;ben ne yaptımsa yalnız senin,yalnız mutluluğun için yaptım.''Biz''i çoktan geçtim ben,hiç gelememiş bile olsan;benim için sadece sen varsın,o yüzden seni ne kadar sevdiğimi ve neyi neden yaptığımı bil istedim...


Seni seviyorum♥,tekrar günaydın...

0 Yorum:

Yorum Gönder