İçimde Kaybetmek

Uzun uzun düşündüm,malum düşünmek için vaktim fazlaydı da.Önce insanların söylediklerini,sonra da bunlara karşılık cevaplarımı düşündüm;sonra da dedim ki içimden,''Ben neden onu yazıyorum?''Sana yazmak elbette senin içindi,lakin seni yazmak biraz daha farklıydı tabi,öyle olması gerekirdi...

Bir an için objektif düşünmeye çalıştım,hiç olmadığı kadar objektif düşündüm.Sonra da anladım,anladım ki ben seni içimde,eski püskü birkaç hatırada kaybetmekten,unutup gitmekten korkuyordum.Belki senin için önemli olmazdı bu bilemiyorum,ama böyle olması hem sana,hem bana,''biz''e yazık olması anlamına geliyordu sanırım içimde...

Aslında böyle birşeyin olmasının pek de ihtimali kalmamıştı,hele ki şu zamandan sonra☺Şaka bir yana tabi,ama bu öyle birşey ki anlatamıyorum da öyle kolayca.Hazine gibisin işte sen,en güzide köşemde,yüreğimde saklıyorum seni.Her şeyinle,suretin,sesin,tenin,gözlerin ve saçlarınla.

0 Yorum:

Yorum Gönder