Güzel Bir Film

Pek çok insan sever,film izlemekten çok filmi sever genelde.Bazıları senaryosuna aşık olup onda bulur kendini,bazıları başrolde arar kendinden birşeyeri,bazıları figüranlara dikkat eder,bazıları ise can alıcı repliklerde kendi hayatının kapısını aralar.Ben de tam bu yüzden sevmem bazı filmleri,özellikle de duygusal ve romantik içerikli olanlarını;
Zaten kaçtığım bir hayatım var benim çünkü,en diplere gömüp en tozlu sandıklarda sakladığım her bir yanı örümcek ağlarıyla kaplı duygularım ve düşüncelerim.
Ben ne zaman bir senaryoda kendimi bulsam,başrolü kendim sansam,arka plana atılmış karakterlerin kendi kendilerine olan hüznüne tanık olsam,duygu dolu replikleri işitsem o zaman içim acır...

Tuhaf öyle değil mi,bir filmden bile zevk almasını bilemeyecek kadar sadist bir insan olduğumu düşünenleriniz çoğunluktadır sanırım.Ama bu neden biliyor musunuz,ben hiç bir zaman kendimi kendimden saklayabilecek kadar cesur olamadım belki de.
Hem baksanıza,şurada yazdığım iki-üç cümle bile ne kadar duygularınızı deşiyor ki samimiyette ve içtenlikte başarılı olduğumu söyleyebiliyorsunuz.

Yazış tarzımdan kızgın olduğumu falan da çıkarmayınız sakın,bu sadece geçen zamana olan hiddetli bir haykırış benim için.Yani ben aslında sizlerden çok doğrudan hayata,zamana,kendime ve de en önemlisi bir parça olsun ona yazıyorum...

0 Yorum:

Yorum Gönder