Allah'ın Aşkına

Son birkaç gündür yağmurlu böyle,hava da tıpkı içimdeki gibi nane limon ve agresif seyretmekte.Ama çiftçime olan da ne;üzülme sen çifti kardeş,elbet boşa gitmez asla emek,alın teri.Sen yapacağını yapmışsın bir kere,tevekkül etmişsin işte daha ne.Sıkma sen canını;sen çalışıp didindin,gerisini Allah'a bırak.

Allah bu yüzden güzel işte,en dar ağacında olduğunuz dönemlerde bile yanınızda;ben pek beceremiyorum ama arada bile olsa onu gerçekten hissediyorum.Sizleri temenni ederim ki bu mükemmel ve son derece gerekli bir his aslında.Bismillah deyip içten gelen sanki bir kuvvet gibi o hisle başlayınca bir şeye,sonu selamet zaten sen dert eyleme.

Kendimi çok yalnız hissediyorum bazenleri,onca insan olsa bile bir aşık,bir ruh eşi,hayat yolcusu olmayınca bomboş hissediyorum.Ama elbet diyorum,elbet bekleyeceğim;yukarıdaki görüyor nasılsa diye geçiriyorum,onun''Kulum aşkı ne de yaşıyor,nasıl da biliyor''diye düşündüğünü düşünmek bile içimi rahat kılıyor ve doğru yolda olduğumu ispatlıyor.

Neden mi?İşte tam da bu yüzden arkadaşım,birilerinin kafayı taktığımı öngördüğü aşkı bu yüzden yaşıyorum,bu yüzden aşka,bu yüzden Allah'a aşık yatıp kalkıyorum her gün.
Başımı secdeye eğmiyorum,bir gün o da olacak elbet ama bugün de böyle,her türlü seviyorum işte...

Aşk dediğin Allah'ın.Allah bana sende verdi aşkı,sen ise buldun başkasında;lakin ben yine sende ararım,aşk Allah'ın oldukça,aşk sonsuz ve sınırsız kaldıkça...

0 Yorum:

Yorum Gönder