Haklıydım

Haklıydım işte bakın,daha nicenizi yanıltmayı başardım.Hani neredesiniz,göremiyorum o unutur,vazgeçer,pes eder diyenlerinizi.Şu gün bulunduğum yerde sadece ben varım,o yüzden sizin cevap vermeye dahi hakkınız yok.Elinizden geleni yaptınız işte,ama benim karşımda öylece kaldınız.''Olmayınca olmuyor.''lafını belki de ilk defa olumlu anlamda kullanıyorum şuan,vazgeçmeyince vazgeçmiyor insan,bitmeyince bitmiyor aşk...

Bundan uzun zaman önceydi bir soruya cevap vermiştim ben;
''Olmasa bile sevecek misin?Hiç unutmayacak mısın?''denilen o soruya benim verdiğim tek yanıt sade bir''Evet!''oldu,çünkü öyleydi.Şimdi bakıyorum,cidden de doğru söylemişim;oysa o kişi,unutacağıma yürekten inanmış birisiydi.

Şimdi herkesi yalancı çıkardım;içimin rahat olması gerekir,ama her zaman da olduğu gibi işin aslı öyle değil tabi.Yine her zaman olduğu gibi haklı çıkmak bana birşey kazandırmadı,üstüne üstlük zaten kaybettiğim nicesini tekrardan türlü türlü kaybettirdi iyi mi?
Değil,olmasına değil de kör topal idare ediyoruz diyelim,sanki başka çaremiz varmışcasına...

0 Yorum:

Yorum Gönder