Dalmışım

Dalmışım,özür dilerim;gözlerine daldığım için,hayatına aniden bu şekilde daldığım için,sesinle uykuya daldığım her bir sefer için,esintisinde çok çok derinlere daldığım için belki de.
Ama biliyorum ki rüyaya dalmışım,baştan sona yalan olan pahalı bir rüyaya.Fazla derine dalmışım,senden yukarı çıkamıyorum.Buna rağmen de birileri hala ayaklarımı yere basmadığımı,göklerde uçtuğumu falan düşünüyor;onlar da haklı tabi,ama tam da öyle değil işte.

Asıl olan ben değil,''biz''desen hiç bile değil;asıl olan sendin,ama sensin desem orası karışık.Çok karışık ve derin burası,öyle ki her gün kendi içimde kaybolmak,bir kademe daha derine inip bir nebze daha nefessiz kalmak da var benim hayatımda.Ama giden dönmüyor bu kesin,bunu biliyorum,inkar etmiyorum ben.Kabullendim de,ama ne yapayım işte acı,çok acıtıyor;geçiyor mu desen o da geçmiyor,öyle saçma salak acıtıyor...

Gerçekse gerçek işte,sizden mi,senden mi saklayacağım sanki;ben bile kabulleniyorum,oysa dışım o kadar yalan ki hala gülen yüzlerle devam ediyor hayat sahnelenmeye.Bu gerekli çünkü,benim için değil ama başkaları için;ne garip değil mi,benim gülümsemem bile başkaları için.''Ben başkaları için varım''derken de tam olarak bunu kastediyordum aslında...

Halil Sezai - Dön | izlesene.com

0 Yorum:

Yorum Gönder