1 Yıl Önce

Bundan tam bir yıl önce 14 Haziran 2013 Cuma günü,bu saatlerde hayatımın baştan sona değiştiğini ve bir daha pek çok şeyin aynı olamayacağını anladım.O gün ne mi oldu,aslında bakarsanız pek de iç açıcı şeyler olmadı.

Şu kadarını söyleyebilirim dostlar;
Yine olsa yine yaparım,yine ortaya çıkarım,yine elimde beyaz bir gül olur,yine aynı soruyu sorarım.Yine aynı olur cevap,biliyorum;ama yapabilsem bir defa,bir defa daha yaparım...

Bazılarını şansını zorlamak diyor buna,bazıları umudu kullanmak,bazıları ise delilik.Ama bence çok daha farklı,bence ne biliyor musunuz;çaba,sadece çaba...

Yine olsa yine söylerim içten bir seni seviyorum, bıkmadan ve vazgeçmeden nasıl beklediysem, nasıl sevdiysem öyle söylerim...

Ne olursa olsun hala seviyorum ve hep de seveceğim seni.Sen o gün sormuştun"Hep sevecek misin?","Unutmayacak mısın? "diy.İnanmamıştın seni hep seveceğime,unutmayacağıma inanmamış"Unutacaksın!"demiştin;
"Bekleyip göreceğiz"demiştim ben de.
Şimdi ben seni bekliyorum,sen beni görmüyorsun...

İster onca zaman geçsin,hiç yüzünü görmeyeyim fark etmez bana;yine, hep devam ederim seni sevmeye,sen sevmesen bile. 

Arada yine aklımdan geçiyor biliyor musun,keşke bir şans verseydin diye.Bu kadar düşünme diyorlar kızıyorum;ben onlara aşktan bahsederken,onlar benden imkansızı istiyor. 

Benimkisi de bu hesap işte;kaybettim seni,yine sana geldim ve yine kaybettim,ama yine olsa yine gelirim...

Şimdi başka bir soru soruyorum sana; 
Birgün herşey farklı olsa,karşılaşsak tesadüf eseri, o zaman bir daha sorsam, bj sefer kabul eder misin? 

0 Yorum:

Yorum Gönder