Ne Desin Sana

Şimdi anlamaya başlıyorum aslında,doktorumun bu geyik yollu söyleminin aslında ne kadar da doğru olduğunu daha yeni anlıyorum.Alçılar çıkartılırken biraz canım acımıştı,biraz da korkmuştum açıkcası;sonra doktor bana dönüp''Ne acısı len,sen aşk acısı çekmiş adamsın daha ne.''demişti.Hakikaten de doğru demişti aslında...

Bakın bugün 26. günüm ameliyattan sonraki.Yani 25 gündür bir odanın içindeyim-tabi hastaneye gidip gelmeleri saymazsak-Bu geçen onca günde ağrılar,sızılar,uykusuzluklar içindeydim;ama yalanım yok tabi,bütün bunlar onsuzluğun yanında,onun için her saniye kavrulan yüreğimin,onu düşünmekten yıpranmış beynimin yanında bir hiç gibi geliyordu...

Herşeye direnir,herşeye göğüs gererim ben,hatta bazen benim bile ummayacağım şeylere;ama onsuzluk deyince,orada dur işte.İmkansız budur,imkansız tam da budur benim için;ona karşı koymak,daha da önemlisi''onsuzluğa karşı koymaktır benim için en büyük imkansız...

0 Yorum:

Yorum Gönder