Nasıl Da Geçti

Vay be arkadaş,nasıl da geçti öyle;sen de görüyor musun,o gün herşey değişip sonrasında bir daha değişmemiş kadar aynı herşey.Keşke bir daha değişip tekrar eski haline dönseydi dahi diyemiyorum,çünkü eskisi de pek de farklı değildi bundan...
Madem öyle,sorun nedir o zaman diye düşünüyorum;sorun sen değilsin,sorun senin''değil''oluşun,olmayışın.Hiç yoktun ki sen,onca zaman önce de şimdi de yoksun;vardın aslında olmasına,ama daha önce de dediğim gibi''...Çünkü kimse sana''sen''olmadı;sen onlara''sen''oldun,''bana''sen oldun...''Aynen de böyle işte,ancak eklemeyi unuttuğum birşey vardı ki o da''sen bana''sen''olmadın,biz hiç''biz''olmadık.''

Ama aynı şeyleri söylemeyeceğim,bıkmadım fakat bu anlamsızlığın içindeki çırpınışlarımı tekrardan yaramı deşerek yapmak bir çare,bir sen değil...
Yoksa yine dönüp belki de milyon kez kurduğum o cümleyi yine kurup''İkinciyi istemezdim,ama keşke bir tek şans verseydin.''derdim.Ben hep bunu istedim,istedim ve olmadı;seni ise istemedim,sana olan hislerimde sonsuz bir isteğin yanında ondan çok çok daha fazla bir''ihtiyaç''vardı.Oysa sen bunu farketmedin,ya da farkettin lakin kafan karıştı,korkun ve çekindiğinden görmezden gelmeyi seçmek zorunda hissettin...

Ama ne değişti,bak ben yine aynı durumda;yine seni sevip sana yanan ben,yine sensiz,başkalarıyla,sevenleriyle dolu bir yalnızlıkta...

0 Yorum:

Yorum Gönder