Dostlara Veda

Şimdi kalkıp da hiç 8/B parodisi yapmayacağım dostlar.Ama işte buradayım bak yalanım yok,özleyeceğim işte her birinizi.İçinizde ebedi dostlarım,yoldaşlarım var tabi onlara da ayrıca bir teşekkür ederim...
Tek tek isimlerinizi sayardım aslında,hepiniz için ayrı ayrı övgüler yağdırırdım tüm okuyucularımın huzurunda;lakin sizleri ayıramadım,çünkü 8/B dediğimiz o koca sınıf hep beraber güzeldi...

Hep beraber adımladık biz bu yolları,ne hocalar,ne sınavlar gördük biz;yukarıda Allah var bak,hepiniz de özünde melek insanlarsınız bunun farkındayım.
Beni tanıyan pek çoğunuz bilir vedaları sevmediğimi,o yüzden de bir veda olarak görmeyiniz bunu dostlarım,emin olun ki yolumuz daha pek çok kez rastlaşacak...

Arada sırada küser,kavga eder bizden birileri;ama sonra da birkaç gün geçer,bir bakmışsın hemen can ciğer olmuşlar.Nice kavgalar,zıtlıklar da çıksa kimse karşısındakine aldırmaz bizim sınıfımızda,çünkü herkes karşısındakinin kalbini bilir...

Özleyeceğim sizi dostlar,az ya da çok fark eder mi;kiminizi unutmayacağım bile,umarım kiminiz de beni unutmazsınız...
Bazı arkadaşlar hemen üzülüyor,''(/B dağılıyor!''falan diyor;yahu yapmayın lütfen,hem kim dağılıyor,hepimizin yüreği ortada ya işte...

Rastlaşmak dileğiyle dostlarım,adios..!

0 Yorum:

Yorum Gönder