Olumlu Tepkiler

Son zamanlarda gerek çevremden gerekse diğer  okuyucularımdan birçok övgü alıyorum.Nesini beğendiniz dediğimde kesin bir cevap veremiyorlar.Aşk da böyle değil mi?Sorsan seviyorum der ama neyini seviyorsun deyince cevap veremez,çünkü aşk bir bütündür.Seven kişi bir kısmını sevmez,herşeyiyle sever onu,adeta önemser.Ben inanman bazılarına,yakışıklı birini görüp aşık oldum diyenlere.Bilirim onlar aşık olmamıştır,sadece tipini sevmiştir.Şimdiki ergenler buna büyük örnektir.Justin,1D vs gibi bir çok gruba aşık olduğunu idda eden ergen arkadaşlar var,terbiye sınırlarını aşmadan konuşmak için sadece''Yalan''demek ile yetiniyorum.Posterini görüp aşık olduğu hissine kapılan çeşitli dar akıllı arkadaşlar var.Hiç şüphesiz ki zaten onlar gerçekten aşık olsalardı önceden,bunun düpedüz bir yalan olduğunu da anlarlardı.Bu kadar hayalci olmayın,çarpar... ☻

0 Yorum:

Yorum Gönder