Oylamadaki Fesatlık

Bugün sınıfta bir sınıf temsilciliği oylaması yapıldı ve ben de katıldım.1-2 kişi falan oy verdi ☺Ama ben darılmadım,zaten ben önceden olmuştum ve biraz da meşgul olmak istemiyordum.Yanımda oturan arkadaşım sahte bir idda ortaya atarak''İlyas sana oy vermedi işte seni kullanıyor'' vb dedi.Evet İlyas bana oy vermemişti,bunu ben de biliyordum.Fakat zaten demokratik oylamalarda insanlar hatrı olana değil de uygun olduğunu düşündüklerine oy vermelidirler ve kime oy verecekleri konusunda da özgürdürler.Bunu o söz konusu arkadaşa söylediğimde aldırış etmedi.Ne kadar doğrudur bilemem ama söz konusu kişinin beni böyle bir tutuma sevk etmeye çalışması İlyas ile benim aramı bozmaya yönelik bir fesatlık olarak algılıyorum.Zaten söz konusu kişinin İlyas'a olan bir anlaşmazlığı vardı.O'nun yaptıklarını ve dediklerini ben hep saklı tuttum ama günü gelir de ona birşey yapmaya kalkışırsa tek tek neler yaptığını söylerim.O kişiye söyleyin,bulaşmasın ona da bana da...