Size Ne?

Bu günlerde yazdığım yazıları ve çizdiğim resimleri görüp soranlar var.Biri ''Ona mı çiziyorsun bunları?''dedi.O anda ona çok kızmıştım,ama onun bir suçu yoktu.Nedense benim gibilerin pek hoşuna gitmez bu,sevdiği kişinin ona sorulması veya hatırlatılması.Kendi kendime bir mücadele içindeyim,insanların bu konuda yaptıkları en ufak bir şey yetiyor onlara kızmama.Ben birşey yaşıyorum,ne derseniz deyin;Bu yaşadığım şeyi yalnız başıma,yardımsız ve çevresel faktörler olmadan yaşamak istiyorum.Yalnızlığı sevmem de bundandır aslında,ne yapacaksam kendi başıma.İnsanların beni önemseyip değer vermesini iistemiyorum(sen hariç),sadece onların arasından geçip giderek sessiz adımlarla yoluma devam edip birkaç hayat kurtarmak,biraz da sevgini istiyorum.Bunların hepsini geçtim;Sadece bir damla mutluluk istiyorum,içinde senin de olduğun.Galiba kendimden kaçıyorum ben,senden kopamamamın verdiği acıyı başkalarından çıkarıyorum.Çünkü sadece tek birşey eksik;Sen.Sen de olsan,göğüs gersek karanlığa.Benim için en büyük mutluluk,senin yanımda olmandır.Peki,senin için ben kimim?