Ait

Neyin kime ait olduğundan çok,kimin kime ait olduğu alakadar eder bizi,salla gerisini.Kendimizi adadıklarımıza değil de kendini bize adayana ait olmamız gerçeği mesela.Yüzümüze vurur bunu;Biz kimi seversek sevelim,doğru kişinin sadece bizi seven olduğunu.Aşk öyle pek fazla rastlanılmaz,hayatta en fazla 2 kez gelir karşına.Bu aslında aitlik değil,adanmak meselesidir.Ben senin değilim ama sana kendimi adadım,aslında arada fark yok sayılır.Senin için ölmekle seni yaşatmak arasında nasıl ki fark yok,yaşayan hep sen;Bunda da öyle,sadece fedakar olan ben.Elbet sen de feda edersin,bu yüzden seviyorum ya seni;Sen hem duyarlı hem de duygusalsın.Manevi açıdan hiçbir insanın sahip olamayacağı kadar mülkemmel bir kişiliksin,bir de bana evet deseydin...Sana ait olmayı kabul ediyorum,sana aitim ama hala Allah'ın kuluyum.Yanlış anlaşılsın istemem,sana tapmıyorum,sadece seninim.Sana tapmamı bekliyorsan eğer,şimdiden söyle ki bir an evvel vazgeçeyim senden.Tabi bu işin şakası,biliyorum sen yapmazsın öyle şey.Şimdi mışıl mışıl uyuyorsun,ben ise gece sana ağlayıp,sabah ise tekrar aynı samimiyetle yüzüne sahte gülümsemeler saçıyorum,sırf ki sen üzülme...