Neden Yazmıyorum

Biliyorum,bazılarınız düşünmüşsünüzdür;neden O'nu yazmıyor diye.Evet belki onu son zamanlarda yazmıyorum,sırf birdaha deşmemek için.Zaten yaşarken yaşıyorum yalnızlığını,bir de hatırlayıp yaşamayayım.Ben yalnız değilim,O'nun yalnızlığını yaşıyorum,beni yalnız kılan şey;O'nun olmaması.Birçok dilde farklıdır yalnızlık;Türkçede:Yalnızlık,İngilizcede:Lonely,Fransızcada:Solitaire...Belki yazımı,okunuşu farklı ama heryerde aynı.İspat etmek kolay;ben yalnızım birileri de yanlız;Din,dil,ırk ayrımı gözetmeksizin bizim ortak noktamız yalnızlık onlarla,ve belkide sizlerle.
Ben onu gördükçe yüzüme düşen bir damla gözyaşım,gözlerine baktıkça nefes alamayışım,sen güldükçe ağlayışım,ağladıkça haykırışım boşa değil.Pes mi ettin diyenlere sesleniyorum;Hiç birşey değişmedi,sadece artık umudum yok,beklemiyorum.Sevgi eğer azalacaksa,eğer bitecekse ona sevgi denir mi peki?Aşk yoktur diyen safsatacılara sesleniyorum;Başka bir insan ile onu sevmek arasındaki farktır aşk,zaten herkesi eşit derecede sevseydik sevgi olmazdı ki bu.Sevgi ve aşk;çoğu insanın birbirinden ayırt edemediği o ikili.Aradaki farkı yaşayan bilir,bilir ama anlatamaz.Sevgiyi anlatabilirsiniz,çünki herşeyi sevebilirsiniz.Ama aşk öyle mi?Sadece tek bir kişiye aşık olabilirsiniz,işte fark bu.Ben birden çok kişiye aşık oldum diyenler aşk ile sevgiyi birbirine karıştıran şuursuzlardır genelde.Aşk vardır,olmasaydı,olmazdım...

0 Yorum:

Yorum Gönder