Bulamazsam

Elbet birgün yollarımız ayrılacak,ya birdaha bulamazsam seni.Seni sevmeyi sonlandırmakla intihar etmek arasındaki tek fark sensin;Birinde seni ve kendimi kaybederken,diğerinde sadece kendimi kaybediyorum.Hiç düşündünüz mü?Tümüyle o olduğunuz birşeyin hiç olmamış gibi yok olması,nasıl olurdu?

Ben ben olmazdım o zaman,beni ben yapan sendin.Asında değişen tek şey ne olacak biliyor musun;ihtimalimiz.Sen buradasın şimdi,en azından milyonda bir bile olsa bir ihtimalimiz var,ama sen gidersen karşılaşmamız bile milyonda birden daha az bir ihtimale bağlı olacak.Tamam,sevme beni;Sadece seni ne kadar sevdiğimi bilerek yaşa,bil sadece...

Anlat;Bir adam vardı,beni böylesine sevebilecek tek adamdı.Örnek ver ya da;Senin için yaptıklarıma ama senin sonradan farkettklerine.Sen beni tanımadın,ne kadar sevdiğimi bilemedin asla;Ama bilseydin birşeyler değişir miydi dersin,farkına varır mıydın doğurların?Umarım hayat yine birleştirir bizi...

Biliyorum,saha ayrılmadık,ama yine biliyorum ki;Elbet ayrılacağız,bugün ya da yarın.Tek dileğim,geri dönmesen bile anla beni,bil seni ne kadar sevdiğimi.Ben ne yaparım sen yokken bilmiyorum,ama kesin birşey söyleyebilirim ki;Başkası olmayacak.Sevmek gibi vazgeçmek de zordur,hatta sevmekten daha da zordur bazen.Asla vazgeçmem senden,kendimden...