Canın Yanınca

Hani bugün belin çok kötü acımıştı ya birden,işte o zaman neler hissettiğimi bilemezsin.Allahtan o zaman herkes sana bakıyordu,bana baksalardı anlayacaklardı belkide.O an gözlerimden akan o iki damla yaşı tutmak büyük marifetti benim için.Daha ne kadar katlanırım bilemiyorum,canın her acıdığında nasıl nefesim kesilmeden dururum bilemiyorum.En acısı da ne biliyor musun,sana diyememek.Hemen yanına koşacaktım ama sırf sana yağ çektiğimi düşünürsün diye,ve sana olan hislerimin hala devam ettiğini anlarsın diye çok korktum.Biliyordum çünkü,sevmiyordun.''Vicdanının sesini,dinle bak ne diyor.Senin için bir can,bir can gidiyor.''Sana her zarar geldiğinde bunun bedelini yokluklaödemem,yok olup çekip gitmem niyedir?Bittim ben,kelimenin tam anlamıyla öldüm ben.Bu sefer sana gitme demeyeceğim,çünkü olmayan birine gitme demek,kaçırdığın otobüsten inmek kadar imkansızdır.Senden tek isteğim;Kendine dikkat et,birde-eğer istersen-dön,istersen.Sen kendine değer vermezsen ben seni hiç kollayamam.Çünkü-belkide senin yüzünden-seni koruyamayacak kadar uzağındayım.Tamam,ihtiyacın yok korunmaya,benimkisi tedbir sadece...