Suskunluk

Her gün yüz yüzeyiz,hani ingilizce dersindeki(İngilizce dersinin detayları BURADA) gibi bir diyalog kurmaya çalıştığımızdaki o suskunluk neden?İçimdeki sevginin burukluğu,seni her görüşümde eriyip bitmem nedir?Hissettirmem belki ama yanar içim.Ne kadar katlanılmaz olduğunu anca ben bilirim sessizliğin.Bazen ilaçtır,bazen ise virüs.Çığlık atmayı,bağırmayı hep sevdim;Çünkü fazla sessizdim.İlkokuldaki matematik hesabı gibi.Temelde sadece + ve - den ibaretim sen ve diğerlerine göre.Ama aslında ben kısa bir matematik hesabından daha uzunum,ama uzun metraj bir filmden daha kısa hayatım.Gel ömür boyu susalım,hiç konuşmayalım.Sana göre problem yok,sen yine hayatını yaşarsın hiçbirşey olmamış sanki.Ama ben;Bana kolay olur susmak,zaten senin dışında kimseye ihtiyacım yoktu,sen de gidersin tam olur.Sen de o hiçkimsenin arasında kaybolursun birden.Geçmişin içine karışır,yitip gidersin belkide.Ama gitme,kal.Hani hep derler ya filmlerde;Kal deseydin,kalırdım.Peki ya sen,sen kalacak mısın benimle?Gitme dedim sana,kal dedim,hatta sustum bile sana,söyleyebileceğim bütün kelimelerin ötesinde,küçük bir sessizlikten ibaret sadece.Biliyorum,gitmek zorunda değilsin;Ama biliyorum,elbet gideceksin...