Fazla Normal

Hiç herşeyin biraz fazla normal olduğunu düşündüğünüz oluyor mu?Ben bunu her düşündüğümde mutlaka bir aksilik çıkıyor,sanırım ben bir ''Şomfikirliyim'' ☻ Şaka bir yana,cidden de bazen hayat şaşırtıcı şekilde normal olabiliyor,bazen rahat rahat uyuyup zorla sistemin bir çarkı olmak için okula gönderilmiyorum.Tabi daha mutlu oluyorum ve çevreme de herzamankinden farklı olarak olumlu enerji yayıyorum.Çok ilginçtir ki kimse de bana karşı bir değişiklik gözlemleyemiyorum.Hatta bazen sanki bütün dünyanın derdi benleymiş izlenimine kapılabiliyorum,rüzgar bile aleyhime esiyor bazen,ne kadar da tuhaf.Son zamanlarda herşey tümüyle mülkemmeldi diyebileceğim bir zaman dilimine rastlamadım,halbuki eskiden oldukça çoktu bunlardan.Sanırım eskiden de mülkemmel değildi ama aksilikler ve olumsuzluklar gözümüze birer çöp gibi batmıyordu en azından.Sonuçta hiçbirşey asla mülkemmel olamazdı değil mi?En azından bu dünyada,ama peki ya diğer tarafta?Bunun için birşey söyleyebilmek için daha erken,çünkü daha ölmedik.
Hani birisi size hediye verir,ne çok pahalı ne de çok mülkemmel bir hediye değildir bu ama sizin için mülkemmele değer olabilir.Zaten birşeyin mülkemmel olup olmadığını belirleyen de insanın kendisidir,bu yüzden de mülkemmel ve bunun gibi sıfatların hepsi birer öznel yargı örneğidir.Bu açıklamaya göre  aslında hiçbirşeyin en iyisinin,en güzelinin veya en kötüsünün yani manevi anlamda bir en'i olmadığı da bir gerçektir.

0 Yorum:

Yorum Gönder