Meslek

Orta son(8.Sınıf)'a giden herkesin artık mesleki bir seçim yapmaları ve buna göre hayatlarını şekillendirmeleri gereklidir.Ben de uzun uzun düşündüm;Radyo ve Televizyon'dan İşletme'ye kadar.Sonunda da karar verdim ki benim için en iyisi edebiyat.Yazmayı seviyorum,çünki her yazımın içinde birer ben var.Kendimi e iyi yazıyla anlatabiliyorum.Aslında bu fikri başlarda pek ciddiye almamıştım fakat çevremden de yazılarımla ilgili olumlu tepkiler ve bu konuya yönelmem hakkında maddi ve manevi olarak destek aldığımı görünce iyice heveslendim.Ama çok düşündüm;Ya meslek yazılarımı bozarsa?Bir yazı yazarken zorunlu olmadığından dolayı kendinizi kasmadan ve tamamen saf düşüncelerinizle yazarsınız,ama meslek haline getirince bu işten para kazanmak gerekecek.Benim korktuğum iseYazılarımı yetiştirmek veya daha fazla yazabilmek için yazılarıma duygularımı aktarmayı ve kendi farkımı koymayı unutursam yani bunu bir sanat olmaktan çıkarıp sadece bir gereç gibi kullanırsam.Sıradan yazılar hiç ilgimi çekmiyor,bir farkı,bir güzelliği olmalı yazının;yoksa ne okuduğundan birşey anlarsın ne de yazdığından.Umarım düşüncelerimi ve duygularımı kaybetmem,umarım kullanırım onları.Beni ben yapan onlar,yazımda beni bulduran da onlar...

0 Yorum:

Yorum Gönder