Bulamıyorum

Bulamıyorum kendimi;Neyim ben,kimim?Karışık kafam,hiçbirşey bilmiyor,sadece yaşıyor gibiyim;Neyi yaşadığımdan bile haberim yok adeta.Hepimiz böyle değilmiyiz,yaşıyoruz ama bazen öylesine sadece.Mutlaka bir sebebi olmalıydı yaşamanın,çünki sebebi olmayan herşey mantıksızda,en azında bize öyle öğretilmişti.Doğru olmalıydı bu,eğer yalnışsa herşey yalnış demekti çünkü.Herşeyin yanlış olduğunu bilmek de büyük bir kafa karışıklığı olurdu.Kaybolmuş çocuklar gibiyim,cesur gözükmeye çalışsam da saklayamıyorum korktuğumu.Neden ki bu korkum?Bilinmezden korkuyorum,çünkü ne kadar iyi olduğu kadar ne kadar kötü olduğunu da bilmiyorum.Neyin neden olduğunu da bilmiyorum,aslında ben hiçbirşey bilmiyorum.Bir seni biliyorum,bir de beni,diğerlerinin ne önemi var ki?Tek üzüntüm;''Biz''i bilmiyorum,daha yaşamadım çünkü.Ama umarım yaşarız birgün,yaşarsak anlarız çünkü,herşeyi..Yaşamın bize anlatamadıklarını biz birbirimizden anlarız belkide,belkide ''Biz'' olmak çok şey öğretir bize.Biz biz olalım,bizden başkası değil!


 ''IF WE WERE FREE''