Mecburiyet

İnsanlar ne zamandan beri mutsuz biliyor musunuz?Birşeylere mecbur oldukları zamandan beri,yani yaşamaya başladıkları ilk günden beri.O günden bu güne kadar sebepler dışında hiçbirşey değişmedi.İnsanlar hep birşeyler yapmak ve birşeylere maruz kalmak zorunda kaldılar,yapabilecekleri hiçbirşey yoktu.Hayat böyledir işte;Başlı başına tamamen bir sorumluluk örneğidir hayat,bir ruh yaşamaya başladığı andan itibaren ölene kadar çeştili birçok sorumluluk altında kalmıştır.Hayata bir nevi sınav denmesinin sebebi de bu sanırım,sorumluluk da bir sınav sayılır;yerine getiren kazanır,getirmeyen kalır bu sınavda.Sorular bellidir,şıkları da öyle.Fakat belirli olmayan şey ise doğru cevabın ne olduğudur,bunu sadece zaman gösterir.Bazen kendimizi çok bitkin ve sıkışık hissedebiliriz,bunlar da sınavın kazık sorularıdır diyebiliriz ☻ Her ne olursa olsun pes etmemeliyiz,biliriz çünkü;Mutlaka birşeyler vardır pes etmemek için.Ben devam ediyorum,bir süre daha buradayım.Ama ne yalan söyleyeyim;Fazla vaktim olduğunu sanmıyorum.Ben şimdiden hoşcakal diyeyim size,siz vakit olduğunda duyarsınız onu...

0 Yorum:

Yorum Gönder