Karşı Cins Hurafeleri

Gerek erkeklerden kızlara gerekse kızlardan erkeklere karşı olan ''düşmanlık'' tutumu beni son derece deli etmekte.Mesela;''Erkek değil misiniz,hepiniz aynısınız'',''Erkeklere güven olmaz'' ya da ''Kadın işte,hepsi aynı'',''Kadınlar şeytandır'' falan gibi.Ya anlamıyorum birbirlerinize bunları nasıl söyleyebiliyorsunuz,asla emin olamazsınız ki kimin nasıl biri olduğundan.Sadece yanlış bir kişi ile tanışıp bütün hemcinslerini onun gibi nitelendirip bir önyargı yapmak son derece yanlıştır.Neden bu düşmanlık,birbirimizi sevmemiz ya da en azından iyi geçinmemiz gerekirken bu uyuşmazlık niye?Ben hiçbirzaman bütün karşı cinsi tek bir kişi ile özleştirmemişimdir,eğer öyle yapsaydım şu anki ben ben olmazdım.Bu tarz aşırı kinci ve önyargılı tutumlara böylesine özgürlüğüne düşkün ve demokratik bir toplumda yer yoktur bence.
Yıllar boyu geçmiş nesillerden şimdiki ve gelecek nesillere aktarılan bu bencil düşünceye bir ''DUR'' demeliyiz.Aksi takdirde insan olmaktan çıkarız,bunu açık ve net bir şekilde belirtmek isterim ki;
İnsanlar birbirlerini sevmek,değer vermek,hemcins veya karşı cinsleri ile sıkı bağlar kurmak için yaratılmıştır,bu tarz ön yargılara ve hurafelere yenik düşmek son derece yanlıştır ve antisosyalliğe ortam hazırlar.Birbirimizden eksiğimiz ya da bir fazlalığımız yok ise bu tutum niye.Lütfen bilinçlenelim,bilinçlendirelim...