Yenilik,Stil ve Marjinallik

Her insanın her konuda mutlaka bir stratejisi vardır,olasılıklar ve biraz da şansa güvenerek yaşarız genelde.Günlük hayattaki birçok şeyde farketmeden kendi stratejimizi uygularız.Yaşam tarzı dedikleri şey de tam olarak bu aslında.Kendini hayata adapte etmek yerine hayatı kendine göre senkronize etmek diyorum ben buna.İsyankar veya asi oluşumdan değildir ama hayatta çoğunlukla birşeylere uyum sağlamaktan çok onların bana uyum sağlamasına çalıştım.Bazen başarılı oldum ve bu yüzden de bazı konularda birçok insanın bulunduğu konumun daha ötesinde yer edinebildim.Çeşitli ürünlerin markalarına bakalım,mesela saatler;Birçok yabancı saat firması gerçekten iyi iş yapıyor.Yaptıkları şey saat,günlük hayatımızda yer edinen birşey.Bu kadar yaygın olan birşeyden bu kadar çok para kazanmanın yolu da elbette ki ürüne kendi imajını katıp diğerlerinden ayrı bir şekilde piyasaya sunmaktı.Günümüz giyim sektöründeki bütün markaların da uğraştığı mesele bu;''farklılık''İşte bu yüzden hergün yeni bir trend ile karşımıza çıkıyorlar,çünkü bunu yapmak zorundalar,aksi takdirde herbiri sırayla iflasın eşiğine gelip sonunda da iflas etmeye mahkum olurlar.Herşeyde yenilik ve tarz gereklidir,çünkü bunlar aynı zamanda hayata katılan renklerdir.Bilimde ve sanatta ve bunun gibi birçok dalda yenilik ve özgünlük önemlidir,işte bu yüzden özgün ve alışılmışın dışında ''Marjinal'' yapıtlara herzaman büyük önem gösteririm...

0 Yorum:

Yorum Gönder