Sana Bağlı

Yarın büyük bir sınavım var,ama bütün insanların üstümde yaratmaya çalıştıkları etkiyi zaten yaşıyorum.Sınav umurumda bile değil neredeyse,ama sen öyle mi?Şu dünyada herşeyi bir yana bıraksam yine sende takılı kalırım.Ahh,keşke...Ne bileyim?Keşke herşey başka türlü olsaydı,keşke birşeyleri değiştirmek için ihtimalimiz olsaydı.Belki de vardır ne bilirsin.Sana bağlı be güzelim,sana bağlı.Sen ki ne zaman öğrenirsin gerçekleri,o zaman oluşur ihtimalimiz.Ne zaman olur,nasıl olur bilemiyorum.Eğer bildiğim birşey var ise o da sadece seni ölümüne sevdiğimdir.Senin için ölürüm diyenler mi,yoksa senin için ölenler mi?Kararı sen vermelisin,ne kararı verirsen ver;karışmayacağım.Ama lütfen düşün.Hani hatırlıyor musun o günü,senden durup düşünmeni ve sonra karar vermeni istemiştim;Düşündün mü,düşünmedin mi bilmiyorum ama bu tıpkı birşeyi bilmeyen birini o şeyden sınava sokmaktır.O zamanlar bilmiyordun seni ne kadar sevdiğimi,her gün öldüğümü,intihar düşünüp geride bırakacağım insanlardan dolayı vazgeçtiğimi,hatta bazen nefes bile alamadığımı.Bunların hiçbiri mecaz değildi;Mecaz olan şey gerçeğin kendisinden ibaretti.İşte bu yüzden ''BİZ'' olma ihtimalimiz koca bir yalanmış gibi duruyor.

''Son gördüğünden iyi,son gömdüğünden diriydim.''
''Sevginin 5 harfini de hakediyordu gözlerin!''