O Bilmiyordu

O bilmezdi beni,tanımazdı neredeyse.Ben sadece sınıftaki Alptuğ adında bir çocuktum sadece,hiçbirşeyden anlamaz antisosyal biriydim ona göre,biraz bencil biraz da salaktım hatta.Ama ben bunlardan çok daha fazlasıydım,o bunu bilmiyordu,hâla da bilmiyor aslında.Sonra baktı ki geniş kitlelere oynuyorum,birden daha kardeş veya kanka gibi davranmaya başlamıştı.Birgün herşeyi son damlasına kadar akıtıp herşeyi anlatmıştım ona,sonuç yine negatifti ama nedense pek aldırmamıştım o sıralar.Herkes farkındaydı benim neler peşinde olduğumun,ben ise sanki asılsız iddalarmışcasına reddediyor ve alaycı bir tutum sergiliyordum bu yaklaşımlara.Herkes herşeyden haberdardı,bir tek o değildi,ama elbet onun da haberi olacaktı.Zaten daha sonrasını da Geniş Özet adlı yazımdan da biliyorsunuz.O beni hala bilmiyor,sanıyor ki geçti,sanıyor ki unuttum.Aslında bir bakıma da ben istiyorum böyle düşünmesini,pek sanmam am yine de kendini bu yüzden üzmesini istemiyorum.Zaman geçiyor ve hergün yeni biri,düşündüm aslında;Bu kız düşündüğüm gibi değil mi diye.Ama kalbim yine herzamanki gibi mantığımı ezip geçmeyi başardı.Ne olursa olsun onun yanında olacak ve ona inanacaktım,ben de bunu biliyordum.Başka çarem mi vardı sanki,başka kime inanabilirdim ki?Elbette kimseye.Çünki ondan iyi bile olsa asla kimse onun yerini tutamazdı...