SON

Belirsiz bir bekleyişim var şu sıralar,bekleyip beklemediğim bile belirsiz.Hep içimde bir umut,acaba gelir mi diye.Sonra da düşündüm;Belki de o beni bekliyor,hala sevdiğimi bilirse gelir belki diye.Ama sonra da diyorum;Boşa hayal kurma,hiçbirşey değişmedi aslında.Hayatım boyunca en dayanamadığım şeylerden biri ise bu tarz konularda bekleyip görmek gerekmesi,o geçen zaman içimdeki karmaşa,korku ve acıyı katlamaktan başka birşey yapmıyor.Ne olacaksa olsun,bitsin zaman,bitsin yaşam.Artık ne olacaksa olsun be güzelim,zaman geçmesin istiyorum,direk sona doğalım.Belki anlamadın ne demek istediğimi,sonunda anlarsın.Son nedir ki?Belki bir başlangıç,belkide bir mutluluk.Hüzün olamaz,hüzün başta kaldı.Hüznüm bugünün hüznü,hüznüm öncesinin hüznü,ama yarının olmamalı.Olursa ki ben,dünün beni,bugünün hiçi olurum.Yazılmaz sonra sayfalara anılar,hayatlar.Olmaz tek bir gülüşüm,ama olmaz belkide tek bir gözyaşım.Son,hala gelmedi mi?

0 Yorum:

Yorum Gönder