Aksaklık

Biliyorum,son günlerde yazmayı bayağı bir aksattım.Mâlum,yazılı haftası;Her gün delice çalışır oldum.Normalde elinde kalemi bile zor göreceğiniz ben,şimdi tam anlamıyla''Çalışkan''oldum.Herkes gibi benim de endişelerim var,sanki hiç çalışmamışım ya da yanlış yere çalışmışım gibi geliyor.Ama bütün bunların yanında benim bu sınavı bu kadar ciddiye almama rağmen ailemin ''O kadar da önemli değil'' bakış açısı çok sinir bozucu;Normal sınavlarda aşırı özen gösteren ailem,şimdi ne alırsan al diyor.Tamam,ben de biliyrum bunları beni rahatlatmak için yaptıklarını,ama bir süre sonra sinir bozucu oluyor bütün bunlar.Onca işin arasında aklımda yine ''O'' var.Twitter'dan beni takip edenlerin de bileceği üzere iki gecedir yaklaşık 3-3:30 saatleri arasında yatıyorum;e ne yapayım,uyku mu giriyor gözüme.Sürekli o var aklımda;Şimdilerde sınava odaklandığım için canım çok fazla yanmıyor ama hala dinmedi o sonsuz hüsranım.İşte size ''Genius'' yani zeki aklına gelen bir şarkı;