Keşke

Keşke diyorum birşey olsa,birşey olsa da anlasan kıymetimi.Öyle birşey olsa ki,herşeyi öğrensen;Senin için neler yaptıklarımı,hergün senin okuman umuduyla yazdığım yazılarımı,aslında kim olduğumu.Sen dönersen ben buradayım,yalnızım.Umarım birgün anlarsın beni,bir gün bile olsa bilirsin kıymetimi.Eğer anlar ama geri dönmekten korkarsan,korkma.Ben hep burada olacağım,başkası olmayacak yanımda,senden başka.En büyük hayalim sensin,sen gel,diğer hayalleri boşver.Şarkıda da dediği gibi''Kime ne,bana ne;Bu aşk beni yorar''Senin geleceğin yok,başından bile belliydi bu,o günden beri.Günler geçti,sonra aylar,o günden bu yana tam 163 gün geçti.Şimdi ne oldu?Hala yanyanayız,her gün birbirimizin suratına gülümserken dikkatimi çeken ne biliyor musun?Seninkinin saf ve gerçek,benimkinin ise sahte olması.Evet sahte,hem gerçek ağlayıp hem de gerçek gülmek mümkün olmuyor ne yazık ki.Ama bazen seviniyorum,çünkü eğer senle birlikte olsaydık ve eğer benim yüzümden sana bir zarar gelseydi şimdikinden çok daha canım yanardı,tahmin bile edemezsin;Çünki sen hak ettiğin şeyi hep elde ettin.Benim seni hak edip etmediğim sorusu geliyor akıllara,alın size cevap;Her insan özgürlük hakkına sahiptir.Sen benim özgürlüğümsün,hatta belki de dizginim.Sen olmasan ben şimdiye kimbilir neredeydim,sırf senin umudun bana pes etmemeyi ve cesur olmayı öğretti.Öğrenmeseydim herkesin ortasında en ufak tereddütsüz sorar mıydım sana o soruyu?