Tanıtım

Bir cisimi nasıl tanıtırsınız?Sert,siyah,sivri,soğuk,keskin.İşte bütün bunlar şu anki hayatım sayılabilecek nitelikler.Peki ya ben,beni nasıl tanıtırdınız?Üşümüş,siyaha boyanmış,yaralanmış,kanamış,acıtılmış.Tabi sadece bu kötü yanlarımdan ibaret de değilim elbet,mesela;Ölüm nedir bilmem,değer veririm,sevmeyi iyi bilirim.İngilizce söylemek gerekirse Im a supportive and sensitive.I don't know dead and I know love,ım very lovely and LONELY man.Bu işin şakası tabi de hakikaten böyle yani,gerçekten de hayatın tanımı bu.Yanılıyormuyum?Umarım yanılıyorumdur.Çünkü;Ya yanılırım,ya da yanarım.Hiç bir zaman 3. bir seçeneğim olmadı,2 seçenekten birini de çoğu zaman ben seçmedim,zorunluydum genelde.Kader dediğin sorusuz bir cevap,ya da şıksız bir yorum sorusu.A,b,c,d derken bir de bakmışız,meğer adımızı bile dolduramamışız.Biz bu testi bitiremeyiz,ta ki zaman bizi bitirmeden...