Son Haykırışım

Bu sözlerim belkide en içten sözlerim.Ümit besen çalıyor masamda,gülüşün geliyor aklıma,bütün iyi anılarımız.Herşey süperken birden bütün bunların boş bir hayal olduğunu anlıyorum.Bütün bunlar tam da şimdi 12/10/2013 22:45'de oluyor.Yine gözlerimden akan birkaç damla yaşım var yanımda,karanlık odamda.Son sözlerim bunlar olsun ki,ölürüm sana.Sen istersen varım,istemezsen yokum.Biliyorum,belki de günahın kadar sevmiyorsun bile beni.Olsun,yine de canın sağolsun.Ben de devam ederim yaşamaya,güler yüzlü maskemi takıp tanımadığım insanların arasında dolaşmaya.Gerçekler insana koyuyor,yalan kötüdür derler,bilmiyorlar ki gerçek öldürüyor.Şimdi nefes almak,şehadetten önceki son nefesten farksız.Bu sana son yalvarışım.N'olur anla beni,ah bi bilsen,bi tanısan beni.Kim bilir ne pişman olacaksın.Unutma sakın,dönersin ya olur da birgün,bil;Ben burada olacağım,muhtemelen yanında.Artık bağrıma taş basıp gömeceğim seni yüreğime,belkide yıllardır yapamadığımı yapacağım.İleride ne olur bilmem ama,umarım mutlu olursun.Ben,mutlu olsam da sen yoksun,olmasam da;Biri de çıkıp demiyor ki''Sensiz mutluluk mu olur?''Sen ki hiç bilmeyeceksin beni,kaç yıldır tanısan da beni,nereden bileceksin ki içimdekini.Kabul;Lanet herifin teki oluyum gözünde,sakat bir pislik.Ya da morukça laflar eden bir varoş,kendini bilmeyen bir deli oluyum ya da.Ne olursam oluyum,unutma sakın seni sevdiğimi.Uzun zaman geçer,karşılaşırız belki,bil ki yalnızım;dokunma omuzlarıma.Sarma kollarınla belimi,bir teselli hediyesi gibi.Sakın özür dileme,tek bir kelime etme.Öylece git sadece,daha az acıtırsın beni...

0 Yorum:

Yorum Gönder