Soğuk

Kimi soğuktan üşür,kimi soğukluğundan.Soğuk rüzgarlar var içimde,bir fırtına var belkide.Üşüdüm,kalbimin en sıcak yerinde bile.Tuhaf değil mi?Kendi kalbimde olmam,senin olman gereken yerde.Çatlak bir cam gibi;Tek yapabileceğin şey camı değiştirmek,asla kırılan parçanın yerine yenisini koyamazsın,dayanmaz.Kalp bu bilader,nasıl değiştireyim?Ben bu sorunun cevabını bulana kadar belkide yok olacağım.Yok bile olsam,biliyorum sen uzaktasın.Asla yaklaşamayacağım bir hedefe koşmam bile Öylece oturmaktan iyidir elimde içki şişesiyle.Ben hayatımı  yolunda da harcasam,en azından denedim,en azından denedim.İki kere söyledim yalnışlıkla yapmadım.Birini kendimi inandırmak,diğerini de kendimi avutmak için söyledim.Bazen sana söylediğimi sandığın sözler,aslında kendimle yaptığım yüzleşmenin satırları.Sustu cümleler;Her gece kendimle uyuyup kendimle uyandım,en azından yatağım vardı bilirdim.Ben insanların gözlerine bakarken onlar düşlerime ağır acılar kattı.

0 Yorum:

Yorum Gönder