Yüksek Olmak

Benden korksunlar istedim aykırı,kabaca ve anlaşılmaz davranarak onları uzaklaştırmak.Yüksekte olayım,varsın yanlız kalayım.Yüksek,gönül yüksekliği diyorum yani.Yalnız insanlar,yalnızdırlar belki ama daha olgundurlar hep;İşte böyle bir yükseklik benim bahsettiğim.Belki şimdi bile sahibimdir bu yüksek mertebeye,kim bilir?Herşeye rağmen yine buradayım,yine böyleyim,yine kendimleyim.Ben anlaşılmamayı seçtim,gizemi,uzaklığı ve soğukluğu sevdim.Sevmezdim aslında,ama sıcak ve iyi kalpli olan insanlar zaaflıdır,tıpkı merhamet gibi bu;Bir katile merhamet edip onu serbest bırakman ve onun da seni öldürmesi mesela,hiç günahın yoktur,aksine sevabın vardır ama sen yoksundur.Doğru olan hangisi peki;2. bir şans mı,yoksa ümitsiz bir ceza mı?Siz karar verin,veremezsiniz ama.Eğer bu soruya verecek bir cevabınız olsaydı sizin kalbiniz ya çok sert ya da çok yumuşak demekti.Tuhaf değil mi?Tuhaf;En doğru seçeneğin,seçmemek olduğu tuhaf.Hayatınıza bir bakın,sizce ne sıradan?Bütün hayatlar aslında bir bakıma olağan dışıdır,biz buna kader veya şans deriz.Düşünsenize su içerken üstünüze yıldırım düşme olasılığı kadar olmasa da bu gibi birçok örnek bilimde neredeyse imkansız olarak niteleniyor,fakat gelin görün ki böyle nitelenen birçok olay binlerce kişinin başına gelebiliyor.Hayatı olağan dışı kılan da bu değil mi?Seçeneğin doğru veya yanlış olduğunun asla kesin olmaması...

0 Yorum:

Yorum Gönder