Artık Yok

Artık yok içimdeki ben,duygusal ben de yok kırgın ben de demek istiyorum ama diyemiyorum,biliyorum;Derinlerde biryerde hala o duygusal ve hüzünlü çocuğun çığlıkları.Geçmişi önüme alıp kavga ettim hep,bilemezdim ki neden bunlar.Yazdıklarım,bıraktığım tek hatıram.Onların her biri birer ben aslında,benden ibaret cümleler,benden hikayeler onlar.Onlar içimdeki seni,onlar ben anlatır.Bütün dinlediğim müzikler,tıpkı bana beni anlatan şarkıcıların sözleri sanki.Giden sadece ben değil içimdeki,mutluluğu da gitti,boşa giden umudu da.Tek birşey kaldı,zamanı.Dolduramadı hayatını birtürlü.Ben de onu bekliyorum,azraili.Bari biraz geç gelsin,bari onsuzluğun acısını dahi olsa tadayım biraz daha.Eee ne demişler,o yoksa acısı var geride.O da yoksa,neye yarar teri de aşığın;Emeğinin teri,aşkı uğruna.Küstüm sana,ben değil de küstü yüreğim.Artık gelsende küstüm,bilsende küstüm.Barışmak için umut var elbet ama tıpkı diğer hepsi gibi bu da boktan bir umut sadece,anlamsız...

0 Yorum:

Yorum Gönder