Kitap

Uzun zamandır düşündüğüm bir fikir,bu yazılarımı bir kitapta toplayıp ünlü yazarlara okutmak ve onların da desteğini alarak yeni çalışmalarla meslek hayatımın ilk adımlarından birini atmak.Sonra da düşündüm kendi kendime;''Millet senin derdini mi okuyacak.''İçimdeki ses haklıydı,hatta biraz fazla haklıydı.Sonra anladım ki mesele dert tasa değil,ben sadece kendimi anlattım,belkide bu bir biyografi bile sayılabilir.İnsanların asıl dikkat edeceklerini düşündüğüm ve istediğim olay ise pes etmemek,dayanmak,atağa geçmek,cesurluk duyguları ve bir karmaşada,arada kalma durumunda,pişmanlık durumunda,birçok şeyin ard arda gelmesi durumunda neler yapıp neler yapmayabilecekleri ve bunların nasıl birer durum olduğunu bilmeleri değil.SADECE ANLAŞILMAK İSTİYORUM,başka bir amacım yok.Ne kar etmek gibi bir anacım var,ne de meşhur olmak.Meşhurluk nedir ki sanki,bir Allah bana yeter,birde o...

0 Yorum:

Yorum Gönder