Doğru Kişi

Ne zaman çıkacak karşıma doğru kişi?Nereden bileceğim o olduğunu?Ya yanılırsam peki?Bu gibi birçok soru var yine aklımda,verecek bir cevabım yok,sadece kendimi avutmaya yetecek yalanlarım var.Bir tutam masumiyetim,biraz da kırgınlığım var.Yorgun ve üşümüş bir ruh belkide,ya da beyaz bir yürek...

Nereden bulacağım şu ruh eşimi?Ruh eşi,severim bu kelimeyi;Sanki gerçekten beni anlayan ve benim gibi hisseden birisi varmış gibi.Tanışmak isterim,benim gibi hissedenlerle yani;Yolunu bulamayan kalplerle,yalnız ruhlarla,karanlık sokaktaki bereli bir çocukla,kar yağarken ağlayan bir kadınla...

Başkası bana hiç yaramıyor,bana benim gibileri getirin.Anlamam ben insanlardan,bilemem kim iyi kim kötü.Biliyorum,zaten bu yüzden hepsi,bilemediğimden.Bundandır belki karamsarlığım,ya da korkuyorumdur hata yapmaya.

Desenize,iyice delirmişim;Paranoyak halim,salak gibi davranışlarım;Sırf onlar bilmesin diye,sırf biraz neşelendirmek için onları.Biliyorum;Neşelenmem için önce çevremdekiler neşeli olmalı.Kim demiş bilmiyorum ama bu günlerde popüler olan bir söz var;En çok güldüren,en çok ağlayandır.Umarım doğru değildir bu,yalandır dimi?

0 Yorum:

Yorum Gönder