Küçükmüş Umut

Hani dün bir yazı yazmıştım ya,adı da''Büyüdü Umut''Nereden bilebilirdim bu büyümenin yalan olduğunu.Zaten yazmıştım orada''Bu da sahte bir umut çıkarsa!''diye,aynen de öyle oldu.Bugün okuldan çıktık ve son derce mutluydum,elbette çoğu mutlu anımda olduğu gibi önüme bir engel çıktı.Uslu uslu gidiyordum eve,yola kaldırıma bakınırken ne gördüm;Yine O onunlaydı.Belki de yanlış anladım ama sanmıyorum be felek,sanmıyorum.Hani geçen gün demişti ya,yalanmış.Böyle birşey olacağını düşünmüştüm,ama yine de o saf ve salak sevgim vardı içimde.Gönül bu;Beyin sözü dinlemiyor...Biliyordum böyle olacağını,sadece büyük bir umudum vardı,gerçeğin ihtimaline karşı koyan koca bir umut.Sonra öldü o umut,ışıklar söndü.Kim bilir?Belki dipte biryerlerde bir umut parçası kalmıştır,küçücük bir parça.Mutlaka vardır dimi o parça?Eğer olmasaydı yaşanmazdı ki bu dünyada.Yaşadığımız ise büyük bir tartışma konus tabi.

0 Yorum:

Yorum Gönder