Eşref Saati

Hani derler ya''Keşke başka birşey dileseymişim!'' ya da birşeyi istersiniz ve olur ya,istediğiniz zaman sizin eşref saatinizdir.Benim ne eşref saatim oldu,ne kendi satim,ne de kendi zamanım.Saat bile Eşref'in baksanıza ☻ Ben tüm hayatımı başkaları için harcadım.Ya başkasını feverek harcadım,ya da başkası için ağlayarak.Umarım benim yaşayamadığım hayatı da başkaları yaşarlar.Kim bilir;Belki ölmeden önce son kez mutlu,son kez huzurlu oluruz.Saatlere ihtiyacım yok,sadece kısa,duygulu ve mutlu bir dakika.Hayat işte;60 saniyeyi bile çok görüyor bazen.Güzel günler uzak belki ama,uzaktan daha uzağı yok en azından.Fazla olumlu bir cümle oldu farkındayım,henüz bu kadar olumluluğa zihnen hazır değilim.Ben seni bir saniyede sevdim,sen beni bir ömür hapsettin.Olmaz,olmaz böyle yangın;En sıcak ateşten daha sıcak ama yakmaz canı,görmez karanlığı...

0 Yorum:

Yorum Gönder