Sebebi Yok

Sebebi yok,acıyor sadece,çok acıyor.Kırmızı acıyor,siyah acıyor.Hayatımda hiç bu kadar ölmek istememiştim,zaten nefes alıp vermek için de fazla bir sebebim yok.Bir ardımda bırakacağım insanlar var,birde boşa giden umutlarım.Durmayın,hadi aksini söyleyin desem;Söyleyemezsiniz,çünkü siz ne beni bilirsiniz,ne de biraz anlarsınız beni.Hiçbirşey yapmıyorsanız arkamdan ağlarsınız,yapamıyorsanız da anlarsınız.Ben de yapamıyorum hiç birşey,tek yaptığım her çekişimde acı veren birkaç soluk almak ve sonumu beklemek.Hayatın garantisi yoktur ama ölümün vardır.Eğer çok sevap işlediyseniz cennete,çok günah işlediyseniz cehenneme düşer yolunuz.Ama dünyada işler öyle değil;Siz istediğiniz kadar iyi olun,yine de acıyor yürek.Kader sonuçtur yaşam ise çözüm,ama burada bir tuhaflık var;Siz nasıl çözerseniz çözün cevap hep A şıkkkıdır;

A)ölüm    B)zulüm

Faydası yok bu şıkların,ama zararı da yok;Issız yürekler kadar.Her çocuğa anneleri ıssız sokaklardan geçme der,çocuk nereden anlayabilir ki;Annesinin sokak dediği,kendi yüreğinin ta kendisi...

0 Yorum:

Yorum Gönder