Bilemedin

Bilemedin sen beni,işte buyum ben;Bundan ibaret.Ne bir az ne de bir fazla ,kimse bilmese de buyum işte,tam da bu,gördüğünün aynısı ama düşündüğünden fazlası.Asıl mesele,ne anladığın.Kim ne derse desin ben hep aynı kalacağım,ama onların düşüncesi değişir,bilemem.Sence salak,aptal,kurnaz,zeki,çirkin hatta sakat bile olabilirim ama ben sadece kendimden ibaretim,sen bilsen de bilmesen de.Mutlu gördün ya beni,umurumda değilmişsin gibi hani.Sen de haklısın tabi;Bilemezdin içimdekini.Sen bana kız,nefret et,hatta gel öldür beni,sakın unutma ama;Sen ne yaparsan yap,ben aynı ben.Ne sana olan sevgim değişecek,ne de ardımda bıraktığım sen değişeceksin,sen değişsen bile hala gözümde sensin.Yapmaya çalıştığın beni üzmek ya da kendine küstürmekse;Üzebilirsin,hemde istediğin kadar.Ama içimdeki o beyaz seni kirletemezsin,sen kim olursan ol benim gözümde yine eski sensin.

0 Yorum:

Yorum Gönder