İntihar

Daha o kadar kafayı bozmadım belki ama,ederim kim bilir.Suçlu sensin;O kadar kişiyle çıktın ve belki hep yanlış kişilerle,sonra da vazgeçtin belki tamam da;Neden burnunun dibindekini görmedin,kulun oldum,yemin ettim namusuma şerefime,ama sen bilemezdin;Belkide aptal geçmişin tekiydin.Sen geçmişteysen;Gelecek olsa ne,olmasa ne?İlyas geldi yanıma,kardeşim,kadim dostum ve hatta belkide güvenebileceğim çok az kişiden biri.Dedi bana''Hacı ben yanlışlıkla başka birini ayarladım ona.''Ben ne dedim;''Canın sağolsun.''Çünki o hiçbirşey yapmadı aslında,bugün başkası götürdü,yarın başkası olmasa bile kendi giderdi giden.Gitmek isteyen hep gider,asla durduramazsın.Sadece mevsim yapraklarına bakarsın,kaldırımda umutsuzca sürüklenen.Yıkılırsın ama daha acısı;Gerçek hep zihninin içinde biryerlerde öylece kala kalır.Sen sürekli inkar edersin,ama inkar ettikçe daha çok yenilirsin gerçeğe.Aptal olmak,deli olmak,çocuk olmak istersin.Çünki onlar hep mutludur,çünki gerçek dedikleri sade bir yalandır aslında.Yalanlar gerçeklerden daha masumdur aslında;Ne acıtır,ne ağlatır...

0 Yorum:

Yorum Gönder