Anormal

Yazıma çok sevdiğim ve ilgiyle takip ettiğim bir düşünürün,Charles Bukowski'nin sözleriyle başlıyorum;''Azizlerden çok sapkınlar ilgilendiriyor beni. Serserilerin yanında rahatımdır, çünkü ben de serseriyim. Kanun sevmem, ahlak sevmem, din sevmem, kural sevmem.Toplumun beni şekillendirmesinden hoşlanmam.''Ben de tıpkı böyleyimdir.Belki bazılarınız buna kabalık diyebilir ama ben köfteyi ıssırmadan direk ağzıma da atarım,yoğrurda da batırıp yerim;Bu benim tarzım ve bundan zevk alıyorum.Beni ben yapan;Başkalarının yapmadığı saçmalıklarım.Kimilerine göre anormallik bu.Anormal olsam kaç yazar,çevremdekiler normal olmalarına rağmen tuhaf ve saçma davranıyorsa.Deli denilen ya gerçekten delidir,yada ona deli diyen şuursuzun tekidir.Olay bundan ibaettir,düşünüp kurcalarsanız kafanızı karıştırırsınız.Çünkü mantık arar,bulamayınca da delirirsiniz.Herkes deli midir yoksa?

0 Yorum:

Yorum Gönder