Kötü Kız

Hepimizin hayatında bir tane vardır bu kötü kızlardan,yanlış anlamayın;Kötü olanlardan değil,istemeden zarar verenlerden bahsediyorum.Yine her mevzudaki gibi kaderin ucu buna da dokunuyor tabi,dün gece oturdum ve düşündüm kendimi onun yerine koyarak;Tam bir sıkışıklık bu,tıpkı bendeki gibi.Düşündüm ben kendime karşı aynı duyguları hissetmeyen o olsam galiba ben de aynı şeyi yapardım.Ama kader işte,aynı fikirde olsak bile canımızı acıtabiliyor,hayatın küçük cilvelerinin arasına karışmış büyük bir sorun adeta,geçiştiriliyor.Ama bir kez olsun onun da kendisini benim yerime koymaya çalışmasını beklerdim,koyamasa bile denemesini.Koyamayacağı zaten kesin.Ben koyabildim,çünki onun şu anda benimle bir ilgisi bile yoktu ve benim hakkımdaki neredeyse tüm hisleri basit ve temeldi.Ama o koyamaz kendini benim yerime;Çünki o bilmez acı çekmeyi,ağlayamamayı bilmez,sabahın körüne kadar uyuyamamayı sabahlamak sanar,o 2 özel şarkıda(Cem Adrian - Her Aşkın Bir Şarkısı Var,Teoman - Çoban Yıldızı) sonuna kadar dinleyip ağlamaz.Bir kere bile ölmeyi göze almamıştır belkide(Ailesi için hariç)Oysa ben hep diledim;''Nasıl olsa öleceğim,bari onun hayatı uğruna,onun hayatını kurtarınca öleyim.''Şimdiye kadar onu kurtarmam gereken bir sorun olmadı,umarım da hiç olmaz.İşte bir madde daha;Ona çok çok acı çektiren birisinin iyiliğini düşünemez belki.Yani;O bir ben etmez belki ama,yine de benden fazla...

0 Yorum:

Yorum Gönder