Tahtaya Kalkınca

Her ingilizce dersinde bir konuşma metni olur ve hoca 2 kişiyi kaldırır.Ben hep korkardım hiç kalkmazdım,bugün bir cesaret geldi ilk defa kalktım.Meğersem haklıymışım korkularımda;Hoca beni seçti,yanıma kimi seçti dersiniz?Az çok tahmin ettiğiniz gibi O'nu seçti.Sadece yaşayanlar bilir bunun nasıl bir his olduğunu.Karşı karşıya duruyorduk ve bir konuşma yapmamız gerekiyordu.O normal davranıyordu ama ben onun suratına,hele ki gözlerine bakamıyordum.Gözümden bile sakınıyordum onu,ismini duyunca da,gözlerine bakınca da,hatta onu görünce de tuhaf oluyordum.Bütün etkinlik boyunca ya hocaya ya da kitaba bakakalmıştım.Diyaloğu okurken çeşitli gaflar yaptığımızda herkes gülüyordu,ama ben sahte bir tebessüm saçıyordum,başaramamışım belli;Herkes anlamış olmalı çünki.Benim aklım etkinlikte bile değildi,sadece acı çektim o bir dakika boyunca.Şu kesin ki;Birdaha gönüllü kalkmayacağım tahtaya,gönlüm onda oldukça...

0 Yorum:

Yorum Gönder