Hayalperest

Herkes standarttan fazlasını hayal eder,ben de öyleydim.Sonra birşey oldu,artık standardı hayal etmeye başladım.Nereden nereye,zaman alıp götürüyor umutları,aşkları ve mutlulukları.Sadece ardından bakabiliyoruz yaşanmışlıkların.Kusursuz yaşam için kendimizi harcıyoruz,adımızda boş bir sayfa dolusu boşa harcanmışlık.Yaşayacağımız bile kesin olmayan gelecek için çabalarken,geri dönemeyeceğimiz şimdiyi silip atıyoruz.Tıpkı şarkıda söz ettiği gibi''Elimizde umutlar var,mutlu olmaya yetmez ki.Bazı ölümler uzunmuş,bazı hayatlar kısaymış.''Ne kadar da boş insanlarız her birimiz şu bomboş dünyada.Dev gökdelenlerden tutun,minicik deliklere kadar herşey bomboş.Ne önemi var ki çalıştığının,çabaladığının.Yaşayamayacaksan hepsi koca bir hiçten ibaret sadece.Ben de yazıyorum buraya ama hiç;Ne beni dinleyen var,ne de derdime derman olan...

0 Yorum:

Yorum Gönder