Anlayış

Yazmak veya söylemek çok kolaydır,asıl iş karşıdakine doğruyu anlatabilmek.Olaya temelinden yaklaşalım.İki adet canlı ağız denilen organlarından çeşitli sesler çıkararak bu sözlerin kendilerindeki anlamına göre birbirleriyle iletişim kuruyorlar.Cümleyi dikkatli okursanız anlayış gerektiğini anlarsınız.Bu karşıdaki kişinin zeka kapasitesinden çok düşünce tarzı ile ilgilidir.Her zaman objektif bakabilen ve kendini karşısındankinin yerine koyabilen kişiler iletişim kurmakta usta olmuşlardır.Peki ya karşılarındaki diye sorarsanız eğer;Bana göre her insanla her konu hakkında tartışılmamalı.Mesela ben de bugüne kadar burada 200 civarı yazı yazdım fakat herkes benim ve yazılarım hakkında farklı düşünüyor,beni anlayanlar ve facebooktan bana ulaşıp tebrik iletenlere çok teşekkür ediyorum.Saçma gören arkadaşlar ise tarayıcının sol üst köşesindeki sola doğru olan ok işaretine bassınlar bence.Ne demek istediğimi anladınız sanırım...

0 Yorum:

Yorum Gönder