Büyüdü Umut

Hani o hiç kaybetmediğim umudum vardı ya sana dair,işte o umut büyüdü.Sana birdaha sormayacağım,çünki demiştim;''Gelirsen ben buradayım.Sana kalmış,ister bir şans verirsin bana,ister gidersin başka şanslılara.Yine içimde o salakça aşk ve umut duyguları.Beynim sesleniyor;''Lan gerizekalı,sana geleceğini gerçekten düşünüyormusun.Tekrar aynı acıyı yaşama bilerek,aptal gönlüne değil de biraz bana uysan şimdi bitmişti herşey!''Biliyorum,beynim haklıydı.Ama yine seçme şansım olsa yine gönlümü seçerdim.Biliyorum çünkü;Gönül pişmanlığı mantık pişmanlığından daha fazla olur.Şimdi sana sesleniyorum;
Lütfen,lütfen bir şans ver bana,3. kez istediğim 1. şansı ver bana,deneyelim.Olmazsa kayboluruz yine başkalarında,sen normal hayatına devam edersin,ben de seni umutsuzca sevmeye.Bir şekilde okumalısın bu yazdıklarımı,sana nasıl ulaşır bilmiyorum ama bir şekilde okumalısın.En azından bir sefer,bir defa deneyelim ha?

Tabi sen şimdi bütün bu yazdığım soruları hiç görmeyeceksin,ama ben bekleyeceğim cevabını.Biliyorsun;Sen gelmesen de buradayım,seninim...

0 Yorum:

Yorum Gönder