Karar

Bir karar vermem lazım ne yapacağıma dair.Sürüklenip duruyorum sensizlik girdabında yanımda eşsiz hatıralarınla.Fazla seçeneğim yok,sadece iki yoldan gidebilirim;Ya bu ızdıraba seninle devam edeceğim,ya da sensiz geçmesini bekleyeceğim.Aslında 2. yolu seçerdim ama şartlar beni 1. yola mecbur bırakıyor.Madem bu bıçak saplandı bana,durmasın öldürsün beni.Uzun bir sessizlik,daha uzun bir işkenceden iyidir.Ne zaman ki o hançer çıkar ruhumdan,o zaman rahat ederim.Bir yanım hançerin çıkmasını istemiyor aslında.Çünki acı bile çeksem,sen varsın ucunda.Bu hançer çıkmaz hançer,çünki zaten sen bu hançeri içimden sapladın.Bu hançeri tek kişi çıkarır;Sen.İster çıkar ister dursun senin seçimin.Ne de olsa ben sadece benden ibaretim işte.Ardımda bırakacak tek değerli ailem var ama,ölürsem onlar da gelecek yanıma birgün.Lanet gibi üstümde,herşeyi kaybeden ve hiçbirşey elde edemeyen.Yalnız bir ruhum var,işeyaramaz bacaklarım.Ben böyle de dayanırım ama,canım istemiyor...

0 Yorum:

Yorum Gönder